Söndag

Som ni kanske har märkt så har jag haft en bloggfri helg, nästan i alla fall. Jag har passat på att umgås med Charlie så mycket som möjligt eftersom han jobbade hela veckan. Vi har haft en otroligt lung helg med en massa mys och jag ångrar inte för en sekund att jag inte for och festade i fredgas som alla andra.  Men jag hoppas att alla ni där ute har haft en rolig helg.

Imorgon drar skolan igång igen och jag har en liten klump i magen. Nu börjar alla prov komma en efter en och man hinner inte andas ut förren på jullovet. Charlie är ute och fixar i sin skoter och jag har nyss sett gossip och greys. Jag hade tänkt att gå och lägga mig och läsa min nys skvallerblaska som tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0