Bara för att jag älskar listor

TJEJLISTA 2009

Har du ett par blåa string? - ja, faktiskt
Vem var den senaste du pussade? min man Charlie
Trivs du med det ? ja, annars skulle jag inte pussa på honom :)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? en hel del
Gillar du nån nu ? japp!
Vad gjorde du inatt ? sov med min karl
Och i förrgår natt ? sov jag hemma för en gångsskull :)
Vad gör du innan du ska sova ? det klassiska, se tv 
Kan du prata med din mamma om allt ? ja det kan jag
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? jag hoppas att jag hade gjort det
Har du varit gravid ? nej inte det :)
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? Oj svår fråga, jag vet inte 
Choklad eller glass ? choklas
Push-up eller T-shirtbh ? både och
Stövlar eller gymnastikskor ? gymnastikskor
Kjol/klänning eller jeans ? hatar kjol men resten är blandat
Hemstad/ort:  luleå
Hårfärg? Just nu mörkbrunt men snart blir jag ljusare


Tio saker om ditt liv.

1. Har du nånsin varit kär? Ja, det har/är jag
2. Tror du på kärlek? Ja det måste jag nog säga
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja det har jag fått
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - Ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? Nej inte det
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ?  Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? Nej verkligen inte
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? Ingen aning
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag inte


Antingen eller

1. Kärlek eller pengar?  Kärlek
2. Vin eller öl ? Självklart vin! En höjdare enligt mig
3. Dag eller natt ? Både och
4. One night stand eller förhållande ? Förhållande
5. Tv eller internet ? Internet
6. Pepsi eller cola ? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Hm, beror på
8. Färgfoto eller svartvita ? Svartvita
9. Telefonkontakt eller face to face ? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? Bilddagboken, är inte så aktiv men


" Har du någonsin .. "

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? Nej jag är en rutinerad smygare
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? Ja det har jag
4. Har du hoppat bungy jump ? Nej men ska samla mod till sommaren och göra det! :)
5. Har du nånsin gjort slut ? Ja det har jag
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? Nej, tårta är inte riktigt min grej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? Haha ja, hemsk jag är
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? Nej det skulle kännas för ensamt
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? Ja och det har nog dem flesta tyckt! :)


10 snabba

1. Saknar du någon just nu ? Ja
2. Är du glad ? Trött rättare sagt
3. Är du fundersam ? Nej
4. Är du uttråkad ? Ja det brukar man vara vid den här tiden :)
5. Är du tysk ? Nej
7. Är du italienare ? Nej
8. Är du fransk ? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? Ja det är dom
10. Gillar du någon just nu ? Jag gillar min man!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Nej jag är så otroligt uppspelt över det! :) Fick kämpa för biljetterna, så det ska bli otroligt kul att se honom till slut :)

2009-04-30 @ 17:45:35
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0