Old school

Nyss var det julafton och nu är det sommarlov om drygt 11 dagar. Hur underbart är inte det? Jag njuuter. Sitter ute på balkongen nu och gör bort de sista skolarbetet före sommaren. Har mitt sista prov på onsdag i nk och sen har jag två engelska grejer som skulle ha varit inne för ett tag sedan så jag vet inte om jag orkar göra dem.

Annars rullar livet på som vanligt och äntligen har jag bestämmt vad jag ska tatuera för något. Först hade jag tänkt mig en text som skulle gå längs ryggraden men jag har inte hittat någon text som jag klickar med så istället ska jag tatuera en ros med old school stuk på. Funderar fortfarande på vart jag ska sätta den, funderara mellan överarmen/axeln eller på sidan om ryggraden. Om jag väljer att sätta den på ryggen blir det nog tre stycken rosor istället för en. Så tidsbokning för gaddningen sker nog i veckan!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0