Paris Kate & I

Det var verkligen inte igår som jag var aktiv på denna blogg. Sitter nu och lägger in bilderna från våran lilla tripp till Haparanda som vi gjorde i onsdags. Ni kanske minns. I alla fall var uf-mässan rätt okej, det hade kunnat vara bättre men jag tyckte att vi gjorde bra ifrån oss och en hel del böcker fick vi sålt. Mer än förväntat faktiskt vilket är kanon. Kvällen på hotellet sedan blev mycket rolig.

Idag är det måndag för er som har missat det. Dock inte jag. Det känns i hela kroppen att det är måndag, en sånhär konstig känsla. Vi har även fått ett nytt schema vilket innebär att jag har rätt korta dagar men inga sovmornar. Stort minus! Jag lunchade med mamma idag på mat och prat eftersom jag hade glömt att boka lunchen. Fick även med mig ett par pumps från Paris Kate & I som jag är helt förälskad i.

Dagen har annars bestått av städning som verkligen behövdes. Det är rätt kul att städa när man väl kommer igång. Nåja nu ska jag slänga in lite bilder så ni får sse hur kul vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0