Tatuering

Eftersom jag mest troligen kommer få en tatuering när jag fyller 18 i sommar har jag då börjat titta liter mer noggrannare efter något jag verkligen vill leva med resten av livet. En sak som jag har bestämt för länge sedan är att denna skönhet skall vara placerad på min rygg. Först hade jag tänkarna på att tatuera något stort motiv men nu jag har ångrat mig lite. Jag vill ha en text som skall löpa från nacken och ner på ryggraden. Men texten ska jag inte avslöja för er mina vänner, den behåller jag för mig själv tills att den sitter på min rygg.

En sak som jag är väldigt medveten med är att det kommer att göra jävligt ond, just på ryggraden där det bara är ben. Men jag ska ha den där. Och mamma det är redan bestämt ;) var lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0