Trött som jag vet inte vad

Jag vet inte vad det är med mig. I natt har jag sovit ganska mycket men sjukt tungt, även natten innan det. Och nu halv sju är jag dödstrött. Det kan dock bero på att jag har sovit väldigt hårt och det är därför jag är trött nu.

Skolan rullade på rätt fint eller allt utom idrotten. Jag är besviken på mig själv. Kanske ett tecken på att jag borde börja träna mera? Kan vara. I alla fall så ska jag på spinning "spinn för livet" om sisådär 2,5 timmar. Jag funderar starkt på att ta en nap innan det men då kommer jag bli så sjukt trött då istället.

Efter skolan idag knallade jag på stan med Vanessa och Johanna en sväng, lämnade tillbaka en tröja som jag fick av Jennifer när hon var i stockholm och så köpte jag två par urläckra leggings. Nöjd tjej hära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0