Underbara känslor

Det är väl ingen i hela Luleå som inte har märkt att monki har öppnat nu. Det var så sjukt mycket folk när dem öppnade grinden och självklart var jag en av dem som befann sig där. Jag fick då hem två tröjor och ett hårband. Kläderna är helt underbara och om jag bara hade haft obegränsat med pengar hade jag utan några helst problem köpt upp hela butiken.

Denna helg blir en riktig jobb helg som vanligt. Lördag är det jobb på Jack & Jones och på Söndag är det jobb på Leo´s. Det ska blir riktigt skönt med helg även fast jag jobbar hela men då har jag mer tid åt att träna.

En sak som jag har blivit mycket bra på är att fara och springa. Jag har varit och sprungit nu varje dag i 1,5 vecka och jag mår så himla bra av det. Jag ska defenitivt inte lägga av. Imorgon på idrotten har vi löpning och jag njuter som bara den av att få springa så mig gör det inte så mycket. Sen efter skola ska jag fara och springa och sen på kvällen ska jag vara med på Spinn för livet så där blir det då en timmes spinning. Åh vad jag älskar livet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0